Help me, help you, you and you!

De titel van deze blog is geïnspireerd door de film ‘Jerry Maguire’. Een film uit 1996. Toen was ik 18 jaar en zwijmelde helemaal weg bij deze film. Een aantal scènes zijn me bijgebleven. De scène waarin Cuba Gooding Jr. riep ‘Show me the money’ en de scène waarin Tom Cruise riep ‘Help me, help you, help me, help you!!!’ Geweldig.

Help me, help you, you and you!
Met deze blog wil ik je vragen om mij te helpen mijn visie over lifecoaching, persoonlijke ontwikkeling en de liefde te delen met jouw netwerk en/of familie en vrienden. Natuurlijk deel je alleen de blogs die jij het delen waard vindt.

De nieuwe lay-out is op een manier ingericht waarbij het heel makkelijk wordt om via social media de blogs te delen. De eerste vijf iconen staan voor: twitter, facebook, pinterest, tumblr en linkedin.

Het envelopje: mailen
Met één klik op het envelopje verschijnt een typveld, typ het e-mailadres, typ de twee woorden over en verstuur de blog.

Alvast bedankt!! :-)

Geef een reactie

