HSP & Woede: ik was een rage-driver

Hieronder lees je een reactie op de video ‘Introverted Highly Sensitive People and anger’.

Zo herkenbaar, ik was een rage-driver en na hard werken, coaching, voelen wat er onder de boosheid zit en ook voelen waar je het voelt, kwam ik steeds een laagje dieper. Ik heb toen ook jouw e-book “Ben ik boos? Dan mag dat!” gelezen, veel herkenning toen.

Fysiek de boosheid loslaten kreeg ik ook als tip en bevestigde voor mij waarom ik kickboksen zo fijn vond destijds. Toen ik begon met yin yoga 6 jaar geleden, vaak veel boosheid met de houdingen voor de lever- en galblaasmeridiaan. Ik vond dat heel overweldigend.

Nu neem ik een timeout, het mag er even zijn en ik voel wat er onder zit. En ook dat mag (soms uiteindelijk) er zijn. Yin yoga geef ik inmiddels zelf en deze vorm van yoga is nu meer ontspannend voor mij. Ok frogpose kan ik nog steeds niet heel erg waarderen haha. Mooi hoe je die boosheid integreert in HSP. Enorm helend was die intense reis voor mij ๐Ÿ’– ~ Eliza Starrenburg, HSP Coach

Bestel het eboek Ben je boos? Dan mag dat!, klik hier.

Lees ook:

Met Com-Passie,
Chungmei

HSP Coach & Rebirther
Landingsbaan: www.orchidoflife.nl


Ontdek meer van Orchid of Life's Blog

Abonneer je om de nieuwste berichten in je inbox te ontvangen.

Plaats een reactie