Naar meer verbinding, innerlijke vrijheid, meer mezelf

In de afgelopen twee jaar ben ik veranderd. Dit komt door een diepgaand innerlijk transformatieproces gepaard gaande met veel fysieke pijn. Het proces zet zich voort. Met de energie waar ik over beschik blijf ik zorgen (ouderschap), werken & creëren. Hier haal ik enorm veel voldoening uit. 

Wat bij heeft gedragen aan mijn transformatieproces waren mijn bezoeken aan de conferenties van Suzanne Powell in Spanje. Ik heb van haar geleerd om chakra healing te geven. Sinds 2018 geef ik chakra healing naast de sessies die ik begeleid. In de afgelopen jaren heb ik chakra ontwikkelingen meegemaakt via mijn handen. Hoe zwakkere chakra’s beter en meer begonnen te draaien en hoe mensen meer vanuit een sterkere verbinding met hun lichaam zijn gaan leven. 

Met behulp van technieken en methoden als Counselling, Neuro Linguïstisch Programmeren, provocatieve coaching, het Sociaal Panorama, The Journey van Brandon Bays en mentale ruimte psychologie heelde ik beetje bij beetje mijn trauma’s via de mentale en emotionele route.

Met het ondergaan van rebirthing nam ik een diepe duik in mijn emotionele, fysieke én energetische lichaam en was het meer dan logisch dat chakra healing op mijn pad kwam. Rebirthing kwam in 2015 in mijn leven. In hetzelfde jaar, een paar maanden later, kwam ik op een video uit van Suzanne Powell op YouTube.

In haar zag ik mezelf. Ik voelde mij gesteund en gedragen door wat zij over haar helingswerk in Spanje en Zuid-Amerika deelde. Vervolgens zag ze mij en hield zij mij vast (knuffel) in Madrid na het laten signeren van enkele van haar boeken. Want ja, ik begon te huilen. Ik zag haar als mijn spirituele leermeester. 

En ze bleek dit daadwerkelijk in hart en nieren te zijn. Van haar ontving ik namelijk geen antwoord op mijn vraag wat ik eigenlijk voelde draaien. Dit antwoord kwam naar mij toe in de vorm van een boek gegeven door een goede vriend. Het boek is al twee jaar in mijn bezit en af en aan heb ik er wat in zitten lezen. De afgelopen maanden heb ik de inhoud ervan zitten bestuderen en wat korter geleden klikte de puzzelstukjes in elkaar. 

Puzzelstuk 1: mijn transformatieproces
Puzzelstuk 2: alles wat ik heb geleerd via het begeleiden van sessies 
Puzzelstuk 3: weer heel graag les willen geven
Puzzelstuk 4: gelijkgestemden bij elkaar willen brengen
Puzzelstuk 5: mijn missies
Puzzelstuk 6: mijn geloof in synchroniciteit en dat alles energie is

Op een onbewaakt moment kwam het beeld van de puzzel tot me: de cursus Transformeer Jouw Leven. Een onderdeel van deze cursus is een op zichzelf staande cursus Chakra Healing meditaties. Deze cursus geef ik binnen de besloten online community Samen Jezelf Zijn. Ik kijk er enorm naar uit om deze cursus te geven en om te ervaren hoe deze community zich gaat ontwikkelen. Samen met jou 😉 Dank je wel lief universum en iedereen die ik op mijn pad heb ontmoet.

Met Com-Passie, 
Chungmei 

Orchid of Life HSP Coaching & Rebirthing 
Landingsbaan: http://www.orchidoflife.nl

Zijn wie je bent, dat is geluk, plezier en ontspanning 

Lees ook:

HSP: laat je ster stralen
Vibreren op een hoger energieniveau





Ontdek meer van Orchid of Life's Blog

Abonneer je om de nieuwste berichten in je inbox te ontvangen.

Een gedachte over “Naar meer verbinding, innerlijke vrijheid, meer mezelf

Plaats een reactie